Laurdag 29. desember 2007 skreiv Klaus Ade Johnstad:
I kde når jeg høyreklikker, så kan jeg velge "Lag ny->Mappe", når jeg gjør det så blir jeg spurt om "katalognavn", forvirrende.
Det skal konsekvent vera «mappe» begge plassar, jf. fellesordlista vår. Eg har no retta det i kde3-stable og kde4-trunk.
Det er verdt å merka seg at dei opphavlige engelske tekstane er inkonsekvente, og at det av og til snik seg inn ein «directory», sjølv om ein i KDE *skal* bruka «folder» konsekvent.
Det er òg verdt å merka seg at me ikkje kan kjøra automatisk søk og erstatt på dette, då det finst mange samanhenger der det er snakk om katalogar, eksempelvis når det gjeld katalog- tenester på nettet.