Knut Yrvin skrev:
Noen program er ikke oversatt til nynorsk. Det fører til at programmene får engelske menyer og hjelpetekster selv om språkinstillingene er på nynorsk. De aktuelle programmene får ikke opp bokmål som en erstatning.
... snip ...
Vennlig hilsen
Knut Yrvin
Vi i Mozilla Norge holder på å oversette både Firefox og Thunderbird til nynorsk, men den vil sannsynligvis ikke komme ut før versjon 2.0. Kan hende vi kan lage en backport til 1.5, men det er mindre sannsynlig med 1.0.x fordi det er så store forandringer mellom 1.0.x og 1.5.
mvh Håvar I. H.