Axel Bojer:
Ok, jeg har rettet det meste, men skjermbildene må en med svn tilgang rette, kan du gjøre det Karl Ove?
Nei, eg har ikkje skrivetilgang til nb-området på www, berre til nn-området.
Ok, men i beskrivelsen står det at man skal bruke svn, hm ... Får teste om det likevel går ...
-Axel