Vil anbefala bokmålsomsettarane å oppdatera KDE-sida for bokmålsomsettinga: http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=nb
Alle aktive omsettarar bør iallfall stå nemnt på sida, og skjermbildet av korleis KDE ser ut på bokmål bør vel gjerne òg oppdaterast (det er frå 2003!).
Eg har nylig oppdatert nynorsksida: http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=nn
Karl Ove Hufthammer skrev:
Vil anbefala bokmålsomsettarane å oppdatera KDE-sida for bokmålsomsettinga: http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=nb
Alle aktive omsettarar bør iallfall stå nemnt på sida, og skjermbildet av korleis KDE ser ut på bokmål bør vel gjerne òg oppdaterast (det er frå 2003!).
Eg har nylig oppdatert nynorsksida: http://l10n.kde.org/team-infos.php?teamcode=nn
Ok, jeg har rettet det meste, men skjermbildene må en med svn tilgang rette, kan du gjøre det Karl Ove?
To skjermbilder her: http://people.skolelinux.org/axelb/Foreloepig/kde4.1.2-nb.png http://people.skolelinux.org/axelb/Foreloepig/kde3.5.10-nb.png
Når det gjelder oversettere, kan de som vil stå på siden (og har oversatt og vil fortsette å gjøre det) gi meg en beskjed, så legger jeg dere ut?
Hilsen Axel
Axel Bojer:
Ok, jeg har rettet det meste, men skjermbildene må en med svn tilgang rette, kan du gjøre det Karl Ove?
Nei, eg har ikkje skrivetilgang til nb-området på www, berre til nn-området.
Axel Bojer:
Ok, jeg har rettet det meste, men skjermbildene må en med svn tilgang rette, kan du gjøre det Karl Ove?
Nei, eg har ikkje skrivetilgang til nb-området på www, berre til nn-området.
Ok, men i beskrivelsen står det at man skal bruke svn, hm ... Får teste om det likevel går ...
-Axel