fredag 14. januar 2005, 20:01, skrev Eivind Tagseth:
- Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-01-14 17:03:58 +0100]:
enitet (Bl.a. Karl Ove) subjekt (bl.a Herman?) sertifikateier/bruker/innehaver (Axel)
«den sertifiserte»?
Hmm ... bedre enn entitet iallfall :-) Litt tungt. Hva med «Sertifisert til/av»? Skjønt kanskje sertifikateier er lettere å forstå, hvis man bare har i tankene at brukeren ikke er eieren, slik Karl Ove påpekte. Men hvis «Sertifisert til/av» er noe de fleste kan gå god for, så ...
-Axel