[Axel Bojer]
Et videre spørsmål: Er det skriptet vi/du har brukt tidligere klart til å legge inn de siste endringene fra Ordbanken, er det en stor jobb?
Aner ikke hvordan det bør gjøres, har ikke sett på det.
(har forsøkt å dokumentere så mye vi kan i fila lagNyeOrdlister.pdf/.odt som ligger i mappa src i cvs-arkivet. Skal legge en lenke til den fra nettsiden også.)
Fint om websidene er oppdatert, ja. :)
Ok. Hva slags problemer forventer du?
Jeg forventer at verktøy som jobber med ordene forsøker å bruke bindestrek som ordskillemarkør, og lar være å ta med ord som inneholder bindestrek. F.eks. synonymordoppdateringen har jeg ikke testet, og aner ikke hvordan den vil håndtere det nye opplegget.
Mistenker også det kan bli problemer med selve stavekontrollen i enkelte verktøy, der de ikke er forberedt på at bindestrek kan være del av ord. Vi får teste i OOo (myspell/hunspell), emacs (ispell), koffice (aspell), etc.
Vennlig hilsen,