Den 19. jun 2005 kl. 20:03 skrev Trond Andersen:
Bezier: Vet hva det er, men er usikker på hva man skal bruke på norsk.
Er det viktig å få fram at det er nettopp ei Bézier-kurve? Viss ikkje, er det minst like greitt å berre bruka «kurve».
Unboldify:Fjerne fet skrift? Italicise/Unitalicise: Gjøre kursiv/Fjerne kursiv?
Skummel verbing (på engelsk, altså). Desse funksjonane er vanlegvis ikkje verb i det heile. Eg føreslår:
Fet Fjern fet Kursiv Fjern kursiv
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes