Den 16. mai. 2009 kl. 18.58 skrev Jostein Hauge:
Jeg ville vel foreslå
Bokmål Nynorsk Britisk engels Tysk Fransk Spansk Italiensk
Jeg er ganske enig, men synes nok at samisk også bør være blant de utvalgte. (Hvis samisk ordbok finnes?)
Ja, det finst, og ja, samisk bør med. Ein kan lasta ned siste versjon frå http://www.divvun.no/ Ei pakke med både nord- og lulesamisk finn de på:
http://www.divvun.no/static_files/smi.oxt (ordlistene zippa: http://www.divvun.no/static_files/smi.zip)
Desse språka bør sjølvsagt vera med. Dersom OOo blir sein med meir enn 5-6 stavekontrollspråk, burde det vel vera nok å slå av språka? Dvs levert og installert, men ikkje aktive. Det er vel mogleg?
Når det gjelder fremmedspråkene synes jeg britisk engelsk, fransk og tysk er opplagte. For min egen del er ikke spansk og italiensk så aktuelt, men det betyr ikke at de bør utelukkes.
For ikke å spre svarene for mye har jeg startet en egen tråd i OOo-forumet og ber så mange som mulig om å svare der, på:
http://www.openofficeorg.no/Forumsider/index.php?topic=489.new#new
Jeg foretrekker epost og lar forum være forum. :)
Enig.
Samd eg òg, særleg ettersom det ikkje var mogleg å posta utan å registrera seg. Eg har nok brukarnamn og passord som det er.
Sjur