j
k
j a
j l
Statistikken ser litt utdatert ut hvor vĂ¥re oversettelser er 100%, men ikke i debian-installer :-)
http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html
- K
Back to the thread
Back to the list