Laurdag 28. september 2002 17:51 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Vart me einige om formuleringa «Klarte ikkje å xxx» versus «Klarte ikkje xxx»? Eg fann ikkje noko om dette i retningslinjene.
Eg brukar heilt konsekvent «Klarte ikkje» utan «å», og synest me godt kan bestemma oss for å bruka det overalt.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes