fredag 4. juli 2003, 01:07, skrev Eivind Tagseth:
Dersom konsollet i KDE virkelig er en KDE-version av bash, så er jeg enig
Den kjører bash -- hverken mer eller mindre :-)
Start Konsoll -> Innstillinger -> Oppsett av Konsole ... -> Økt -> ... Kjør: bash
mvh Knut