On Tue, 2009-06-02 at 09:06 +0200, Lars Ivar Igesund wrote:
minTabell er vitterleg meir leseleg, og det samme gjeld den lengre setninga (etter mi personlege meining). Innan programmering er det få emne som er meir "plaga" av synsing rundt akkurat dette og er heilt og holdent knytta til smak, behag og kva ein er vant med.
nettopp derfor bør ein kanskje halde seg til konvensjonen brukt av originalforfattaren?
(beklagar at eg ikkje har noko innspel for korvidt "rank" er det rette ordet på norsk eller ikkje. eg synest heile teksten verkar noko merkeleg, eigentleg.)