[Karl Ove Hufthammer]
Eg får no kontakt med svn.skolelinux.no igjen, men når eg prøver å køyra «svn up», får eg spørsmål om passord. Før pleidde autentisering gå via SSH-nøkkel. Eg har prøvd med det gamle passordet mitt, men det fungerer ikkje lenger. Noko som ikkje er rett sett opp?
Nøkkelen ligger på plass som den skal i ~/.ssh/, og du har passord i LDAP. Jeg mistenker dermed at du byttet ssh-nøkkel og glemt passordet. Kommentaren til nøkkelen i ~huftis/.ssh/authorized_keys2 er "Karl Ove Hufthammer@Karl Ove Hufthammer", hvis det kan bidra til å finne riktig nøkkel.