Onsdag 20. juli 2005 13:30 skreiv Axel Bojer:
Men det du kaller «tyngde» krever da at streken på bokstaven blir bredere?
Ja. Men det krev ikkje at bokstaven blir breiare. Jf. for eksempel den gamle Times Bold (series 334), som er akkurat like brei som grunnskrifta, men feitare/tyngre.
... men da må de vel skrive med svartere skrift, noen andre alternativer finnes vel ikke.
Kva meiner du med «svartere»? I den skrifta er det løyst ved hovudsaklig å la den ekstra strekbreidda gå *inni* bokstavane, i staden for utanfor.
mao: du er enig i at skriftstreken er bredere, som var mitt poeng?
Som sagt, ja.