Hei
Fikk denne hyggelige e-posten fra Torfinn Ottesen. Kan noen melde seg til å hjelpe Torfinn?
Kan du Torfinn melde deg på oversetterlista til oversettere i Skolelinux-prosjektet? Se: https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Se også vedlagt e-post (med html-vedlegg):
Vennlig hilsen
Knut Yrvin
---------- Videresendt melding ----------
Subject: Richard Stallmans "schools.html" -- oversettelse til Norsk Date: Tuesday 02 mai 2006 12:13 From: "Torfinn Ottesen" torfinn.ottesen@gmail.com To: knuty@skolelinux.no
Knut Yrvin, Jeg har oversatt Stallmans "schools.html" til norsk. Som filosofisk fundament så mener jeg dette kan være nyttig, muligens også å få inn en norsk oversettelse på GNU sidene etterhvert.
I den fila som er vedlagt (editert i OpenOffice.org) så har jeg beholdt engelsk tekst over den norske oversettelsen slik at det er enkelt å sjekke og arbeide videre med.
I og med ditt engasjement i skolelinux så har du kanskje noen du kan spørre for å kvalitetssikre det arbeidet jeg har gjort.
Jeg stiller meg til disposisjon for å ferdigstille denne oversettelsen/fila. Når det gjelder å sende oversettelsen inn i GNU sentralt, så er det nok lettest at dette eventuellt gjøres av Skolelinux som har den nødvendige troverdigheten.
Vennligst gi tilbakemelding om dette er av interesse.
Mvh Torfinn Ottesen
Referanser: 1. http://www.linpro.no/muligheter_med_linux/skolelinux 2. http://www.gnu.org/philosophy/schools.html
-------------------------------------------------------