torsdag 03 juli 2003, 21:56, skrev Eivind Tagseth: | On Thu, Jul 03, 2003 at 06:31:20PM +0200, Axel Bojer wrote: | > Burde kanskje skrevet alt dette i *en* e-post, men det var ikke så | > planlagt, bare legger merke til endel ord når jeg sjekker dem :-) | > Forslag til endring: | > | > <td>return -v</td> | > <td>Gi (tilbake), lese, hente (frem) | > (<del>returnere<del>)</td>tr> | > | > Med mindre noen protesterer eller kommer med noe (enda) bedre så lar jeg | > dette stå. | | Men hvordan returnerer jeg til forrige side?
Du gjør ikke det, du *går tilbake til* forrige side, på ordentlig norsk :-)
-Axel