[Byttet over til i18n-no lista.]
On Thu, Jan 27, 2005 at 01:01:58PM +0100, Petter Reinholdtsen wrote:
[Hans F. Nordhaug]
Poenget som jeg har mast om i en del e-poster nå er - har vi noe kontroll på dette? Jeg har ikke noe problem med å sjekke http://people.debian.org/~seppy/d-i/level#/files/nb/ (hvor "#" er 1-4) regelmessig - her listes filer som er utdatert[1], men vi burde i alle fall få noen rutiner på å sende filene tilbake til Debian.
Nei, det er åpenbart ingen god kontroll på dette. Kan du ta tak i dette og sørge for å få det under kontroll? (Mulig at det er bedre å diskutere dette på i18n-no@, da det kanskje også gjelder nynorsk?)
Jeg vet ingenting om nynorsk. Uansett, akkurat nå er alt under kontroll for bokmål - jeg sendte nettopp en siste oppdatering til Debian for (level1 post-sarge). Jeg regner med at det du spør om, er om jeg kunne tenke meg å holde det under kontroll fremover. Jeg er litt avventende til det fordi jeg ikke har oversikten over hvilke skript som blir brukt, rutiner generelt og så (litt pinlig) har jeg ingen Debian maskin tilgjengelig akkurat nå. Er det ikke enklere å vekke til live en av dem som har gjort en glimrende jobb til nå? Eller hva med å full automatisere dette - synkronisering begge veger? (Hvordan gjøres dette for KDE?)
Godt jobbet, forresten. Det gleder meg at du tok tak i dette. :)
Jeg har vært passiv lenge nå så det var på tide å ta et tak.
Hans