fre, 2002-08-16 kl. 12:33 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Nytt no er ein Windows-pakke som fungerer og ein Linux-pakke som kanskje fungerer på andre distribusjonar enn Debian/Skulelinux. Linux-pakken brukar OOo sitt eige installasjonssystem, og bør verka overalt. Det ville vore fint om nokon kunne testa den.
Skulle gjerne gjort det no i helg. No brukar eg amerikansk-engelsk OOo 1.0.0 mest til daglegs. Då eg tidlegare prova det danske ved sida av det engelske, øydela det danske heile den engelske greia (dei bruka same konfigfilane). Kan eg ha det norske ved sida av det engelske? Eg har berre den eine maskinen til båe to :-)
Best,
Tonni