[Sigmund Hansen]
Poenget mitt var at "kontainer" er feil skrivemåte på norsk inntil videre. Kanskje Språkrådet snur på et tidspunkt fordi alle bruker "kontainer" i praksis, men for øyeblikket er korrekt stavemåte med C istedenfor K eller med E istedenfor A.
Ah, da forstår jeg. Jeg la ikke en gang merke til at jeg hadde feilstavet ordet. Det skal naturligvis være konteiner, ja. Beklager. Jeg har ingen unnskyldning.