Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:1027705667.3d418b43d703b@epost.start.no:
«Random» skal du forresten oftast setta om til «stokastisk», og ikkje til «tilfeldig».
Stokastisk?? Får slå opp på mandag ...
Det betyr rett og slett tilfeldig. Men kva er tilfeldigheit? *Det* er eit stort filosofisk spørsmål ... :)
Gir den tosidige P-verdien av en Z-test
Stor P. Eg *trur* det skal vera liten z, men er ikkje sikker. Kva brukar originalteksten. Det *skal* vera det same på norsk og engelsk.
Sier du det? Men engelsk bruker jo litt flere store bokstaver enn norsk ...
Berre i menyval, titlar og sånt. Matematikken er internasjonal (men ikkje heilt standardisert).
Nei. Regelen på norsk er både skrivemåten «Elvis-plata» og «elvisplata» er OK. Det heiter altså enten «Weibull-fordeling» eller «weibullfordeling».
... da går jeg for den med liten bokstav. Eivind mente forresten det heter alfa- xxx (fordi alfa er en bokstav).
Ja, eg òg føretrekker bindestrek her. Sjå elles <URL: http://www.sprakrad.no/binde.htm >.