j
k
j a
j l
At 05.12.2001 17:06, Petter Reinholdtsen wrote:
Jeg fant en håpløs bokmåls-oversettelse på KDE-menyen. 'Grafikk->Iakttagere' burde nok være '->Framvisere'.
Ikke Fremvisere med 3 e'er ?
Back to the thread
Back to the list