j
k
j a
j l
Hei Er det bare jeg som har problemer med stavekontrollen?
Jeg trykker på erstatt-knappen for å rette feilen, men etterpå er den der allikevel. Det ser ikke ut til at erstatt-knappen virker i det hele tatt.
Hilsen Bjørn
Back to the thread
Back to the list