j
k
j a
j l
Hei Er det bare jeg som har problemer med stavekontrollen?
Jeg trykker på erstatt-knappen for å rette feilen, men etterpå er den der allikevel. Det ser ikke ut til at erstatt-knappen virker i det hele tatt.
Hilsen Bjørn
Show replies by date
l10n-no@nuug.no
Add to favorites Remove from favorites