Tysdag 26. mai 2009 skreiv Sigmund Hansen:
Hmm, om overstreking er synonymt med overstryking i nynorsk, bør nok ikke det brukes. "Strike through" er i ordbøker oversatt med å stryke over; kanskje gjennomstreking bør byttes ut med overstryking?
Nei, «gjennomstreking» er ganske konsekvent brukt i omsettingar av mange program. Dels er grunnen kanskje at me har «overstreking» i tillegg. For eksempel Abiword har støtta dette lenge, og då heiter det
understreking gjennomstreking overstreking
I samanhengane ordet vert brukt er det IMHO heilt uproblematisk.
Toppstrek likar eg ikkje. Det har ikkje same form som dei andre strekane, og i utgangspunktet ville eg trudd det var snakk om kantlinjer. (Og sidan nokon nemnte CSS: i CSS har ein *både* overstreking og toppstrekar.)