Knut Yrvin:
Tirsdag 6. november 2007, skrev Karl Ove Hufthammer:
Det må i so fall vera av amatørmessige Word-brukarar. Teiknet «-» er ikkje eit minusteikn på norsk; det er «−» (U+2212) som er minusteikn, og det me bør bruka i omsettingane våre.
For meg ser det ut som du trekker saken ut av sammenheng. Det opprinnelige spørsmålet gjaldt bruken av minustegn i Norge.
Her kom du med ein veldig lang e-post med historisk informasjon om dansk styre i Noreg, utan eg kan sjå at det har nokon som helst relevans til det eg svarte på. Eg kommenterte ikkje teiknet «÷» i det heile tatt; eg kommenterte påstanden om at «-» vert brukt som minusteikn på norsk, noko som var feil.
Mener man minustegnet må erstattes med andre tegn, gjør man det vanskelig for intetanende sluttbrukere. De kan oppfatte Linux som vanskelig å bruke fordi minustegnet ikke virker. Mitt forslag er å språkvaske oversettelser på en måte som gjør at minustegn kan klippes inn i andre program uten å produsere syntaksfeil.
Kva i alle dagar for program er det du snakkar om her?