Måndag 12 mai 2008 skreiv Petter Reinholdtsen:
Jepp, min erfaring av ordbanken er at det er litt merkelig tagging av ordene, og det virker ikke å være klar merking av hva som er korrekt stavede ord,
Det er det vel?
og hva som er noe annet (f.eks. forstavelser og endelser).
Forstavingar og endingar er då trivielt å henta maskinelt ut, då dei begynner/sluttar med «-».