Fredag 30. juli 2004 11:02 skreiv Karl Ove Hufthammer:
snarvegtastane (er det det det heiter då?)
Tja, i det siste har me har prøvd å halda oss til det. Den engelske språkbruken er vel ikkje heilt konsekvent heller. Me har funne ut at det er naturleg at ein «snarvegstast» er ein snarveg til ein stad på skjermen, medan «snøggtastar/hurtigtastar» høyrer til dei meir abstrakte funksjonane som du ikkje nødvendigvis finn i skjermbiletet.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes