j
k
j a
j l
[Sigmund Hansen]
Normert bokmål er "container" eller "konteiner", og på nynorsk "container" eller "konteinar".
Jepp. Det påvirker naturligvis ikke hvor lite norskklingende den engelske 'container' (aka beholder) fornorsket til 'kontainer' er.
Back to the thread
Back to the list