Axel Bojer wrote:
Espen Talberg wrote: Hvordan går vi videre?
Det stoppet litt opp. Jeg ble usikker på hvordan jeg skulle gå frem for å sette opp selve mappene jeg trenger. Det er noen forskjeller fra det å sette opp systemet på egen maskin, sammenlignet med det å bruke en ekstern maskin.
Etter å ha sovet på problemet så har jeg kommet frem til at url'en blir noe sånt som: http://spell-norwegian.alioth.debian.org/nb/synonymer eller lignende «nb» er vil inneholde filer og mapper som ikke blir publisert, f.eks. config.php, og dermed utilgjengelig fra utsiden. «synonymer» og alt under denne blir synlig fra nettet
Høres dette sånn passe greit ut? Andre navneforslag på mappene?
Kontoen har du fått, om du trenger informasjon om cvs-en, så gi beskjed.
Kontoen fungerer helt fint. CVS har jeg lite erfaring med, men det skal vel ikke være _så_ mye mer annerledes enn SVN. Får nok dreisen på dette også etterhvert :-)
Jeg planlegger å gjøre mesteparten av jobben i tiden frem til påskeslutt. Har det ikke skjedd noe til da, så kan det være et tegn på at jeg har støtt på problemer.
Espen Talberg