Den 20.04.2015 13:24, Kjetil Torgrim Homme skreiv:
On Mon, 2015-04-20 at 07:58 +0200, Thor K. H. wrote:
For å bidra litt til samtalen her, så kan jeg i alle fall nevne at i stor grad blir den referert til som "merket" på Høgskolen i Oslo og Akershus, da som f.eks. "x merket" i motsetning til bare "x".
på UiO brukte ein også å seie «x merka» (og «x dobbelt-merka» for «x´´», men sidan Kolbjørn skal ha namnet på teiknet, er det nok best å bruke «primteikn».
Den tida eg studerte brukte vi også «x merka» osv, men det er nokså mange år sidan, men er altså i bruk framleis. Ja, eg tykkjer det er heilt ok å kalle teiknet «primteiknet». Det har eg gjort i kladden min. Helsing Kolbjørn