j
k
j a
j l
:-) Jobber fortiden med bokmålsoversettelsen av K3b og lurer på hvordan er den helt korrekte oversettelsen av Dual Layer DVD skal være...
Er det 'tolags DVD' eller 'dobbellags DVD'? Har kommet over begge flere steder...
Back to the thread
Back to the list