søn, 12,.06.2005 kl. 18.30 +0200, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Samling på St. Paul skole i Bergen 10.-12. juni 2005
</cut>
Er ikke involvert i skolelinux men vil bare si at jeg setter pris på slike innspill om hva som skjer i de forskjellige miljøene. Stå på! :-)
Skål