Samling på St. Paul skole i Bergen 10.-12. juni 2005
Omsetjarar:
Axel Bojer Jørgen Grønlund Gaute Hvoslef Kvalnes Cecilie Wian Øivind Holm Eivind Magnus Hvidevold
Arbeid:
- KOffice 1.4 skal ut om nokre dagar, så me har gjort ferdig dei viktigaste bitane på bokmål og nynorsk.
- Denne gongen kom det tre nye omsetjarar: Cecilie, Øivind og Eivind.
- Axel gjorde språkvask i KDE, jobba litt med fellesordlista og rettleidde dei nye omsetjarane. Han arbeidde òg med gruppa som planlagde ein enklare menystruktur i Skolelinux.
- Gaute jobba mest med KOffice og Kopete, og litt med KDE-spela og andre småting i KDE.
- Jørgen omsette nokre av filene i kdepim.
- Cecilie gjorde ferdig nokre av KOffice-programma.
- Eivind har omsett ein del av KStars på nynorsk
- Mark Shuttleworth frå Ubuntu var innom og presenterte det nettbaserte omsetjarverktøyet Rosetta. Han var interessert i korleis me brukar KBabel, for han vil gjerne gjera Rosetta så bra som råd. I løpet av laurdagen implementerte han jamføringsomsetjingar i utviklingsversjonen sin av Rosetta. Dette er ein nyttig funksjon i KBabel som gjer at omsetjarane kan samanlikna med andre språk dei kjenner til.
- Omsetjarane heldt til på eit eige rom, så arbeidet gjekk effektivt utan forstyrring eller større dataproblem. Verten og arrangørane har gjort ein kjempejobb!
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
søn, 12,.06.2005 kl. 18.30 +0200, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Samling på St. Paul skole i Bergen 10.-12. juni 2005
</cut>
Er ikke involvert i skolelinux men vil bare si at jeg setter pris på slike innspill om hva som skjer i de forskjellige miljøene. Stå på! :-)
Skål