Den 11.04.2020 23:13, skreiv Petter Reinholdtsen:
[Thomas Gramstad]
Det var min første tanke også. Hvorfor ikke bruke freenode der "alt annet" foregår?
Jeg er på ca. 20 kanaler på freenode og ca. 30 kanaler på OFTC. At "alt annet" er på Freenode blir dermed en merkelig påstand sett herfra.
Er det evt mulig å automatisk distribuere frem og tilbake mellom de to IRC-nodene slik at det blir samme kanal/innhold begge steder?
Det er ikke aktuelt.
Mitt forslag på #i18n-no på OFTC om å flytte til Freenode har så langt blitt møtt med total stillhet, så jeg vet ikke om det er aktuelt.
Det er fleire år sidan sist eg brukte IRC (til samtalar med utviklarane ved omsetjing av GIMP). Veit ikkje om eg har tilgang nå, men kan i tilfellet aktivere på nytt. Stort sett vil eg vere nøgd med dette eine e-postforumet, særleg dersom det blir like aktivt som for få år sidan. Håper det. Har altså ikkje noko meining om IRC. Difor «total stillhet». Helsing Kolbjørn
Selv har jeg ingen preferanser når det gjelder OFTC og Freenode, må uansett forholde meg til begge.