[Karl Ove Hufthammer]
Men det var ikkje dette eg reagerte på (les avsnittet på nytt). Eg reagerte på at ein ville bruka «-» som markør for negative tal, i staden for å bruka minusteiknet (U+2212). Når eg ser «-» brukt slik, får eg vondt inni meg. ;-/
Det var jo leit at du fikk vondt inne i deg når jeg skrev -12 345,678 9.
Hvordan går du fram for å skrive minustegnet med ISO-10646-verdi 2212? Jeg har ingen tast med dette tegnet, og ender dermed opp med å bruke «-»/