Kjetil Sørlund skreiv 12.01.2026 23:52:
Hei
Jeg har gått over til linux og bruker cachy-os (om det har noe å si) Jeg har lastet ned de ulike verktøyene som skal hjelpe meg med oversettelse. Siden cachy-os bruker fish som standard kommandolinje har jeg brukt google gemini til å hjelpe meg å få bash-funksjonene oversatt til fish.
Du har alt fått godt svar frå Petter Reinholdtsen om korleis løysa dette. Eg vil berre nemna at det *ikkje* er nødvendig å omsetja bash-funksjonane til fish-språk. Det er ingen god grunn til at ein skal bruka fish til å køyra skriptet, og skriptet er sett opp til å køyrast automatisk gjennom bash (*sjølv om* ein startar det frå ei fish-økt). Så lenge bash er installert, skal altså alt fungera.
Og viss nokon lurer på kva skript det er snakk om, er det altså dette, for «smartare» stavekontroll av po-filer: https://l10n-no.gitlab.io/l10n-no-dok/verktoy/smartare-stavekontroll.html