Axel skrev:
Må ikke da ROOT-feltet og SYNONYM-feltet være med i sendinga hvis vi legger opp til at vi fortsetter med synonymer?
Jo.
Men det er nok en god idé at standardvalget er at undlade at give folk »ROOT«- og »SYNONYM«-felterne med. Dem der er interesserede i også at bidrage til synonymordbogen må så enten tilvælge at få de to felter med i sine korrekturbeskeder, eller indsætte dem manuelt når de svarer.
Jacob
Ja, det kan vi godt, det kan virke som det er stemning for dette blant de andre? I så fall vil jeg gjerne ha de nevnte to feltene i mine postinger :-)
Mvh Axel