fredag 17. mai 2002, 21:01, skrev Axel Bojer:
Som nevnt før: jeg kunne tenke meg det. Hvem godkjenner meg/andre som deltagere?
Jeg regner med at det er undertegnede i samråd med språkkoordinatorer, og fylkes-IT-sjefene gjennom sin styringsgruppe. Jeg er også glad for at du stiller din innsats til rådighet :-)
Akkurat som Petter savner jeg også litt nærmere informasjon om arbeidsmetoden...
http://l10n.openoffice.org/L10N_Framework/How_to_localize_and_build_OpenOffi... http://l10n.openoffice.org/L10N_Framework/Getting_milestone_workspaces.html
- Knut