Kjempebra at dere fant en løsning på dette.
Vel, det er berre ei løysing for dei som les denne lista. Rettskrivinga til den vanlege *buntu/Debian-brukaren er nok enno prisgitt kvaliteten på .deb-pakkene ;)
mvh, Kevin Brubeck Unhammer
Hehe, ja. :-p
Akkurat, på et vis litt trist, og kanskje litt off topic men:
Jeg har lagt ut de viktigste meldingen fra denne tråden på brukerforumet til ubuntu.no. (http://www.ubuntu.no/node/19340). Men det forumet virker jo stendødt, som brukerforumet på Skolelinux, som aldri fikk flere brukere enn Petter Reinholdtsen. Så jeg lurer litt på om det finnes flere Linux-sluttbrukere igjen i Norge i det hele tatt, etter at Skolelinux kollapset, (og Akershus forlot OpenOffice)? Kanskje det ikke finnes nevneverdig flere igjen av oss enn de som er på denne lista? Bortsett fra de IT-folka som drifter Linux-servere, selvfølgelig ...
-Lars