torsdag 20. mai 2004, 17:58, skrev Karl Ove Hufthammer:
Eg ser det i JuK er brukt «oppstartsskjerm». Sjølv har eg brukt «velkomstbilete». Forslag/synspunkt?
Godt forslag. Det kan se ut som bruken av det engelske uttrykket "splash screen" viser til "splash headline" som betyr "svær overskrift".
- K