Åsmund Skjæveland aasmunds@fys.uio.no skreiv i innlegget news:41056B5E.5060500@fys.uio.no:
Det stemmer såvidt eg kan sjå. Har ikkje sett nokon nb.no-filer i GNOME det siste året.
Vel, AbiWord, som er ein del av den laust samansette GNOME Office brukar iallfall «nb_NO» (burde nok vore berre «nb», men AbiWord har visst berre fleirleddsspråktaggar), og har gjort det i åresvis (bytta frå «no_NO» når nynorskomsettinga kom).