Kolbjørn Stuestøl:
Hei liste Har vore utan Internett noen dagar, difor litt forseinka innlegg. Eg har lagt ut eit forslag til verktøynamn og snarvegtastar for GIMP på http://home.online.no/~kol-stue/gimp/snarveg.html Kanskje eit grunnlag for ein eventuell diskusjon?
Mine forslag:
Pipette --> Fargeplukkar Lupe --> Forstørr Målingar --> Mål Beskjer/Endra storleik --> Skjer av / endra storleik (?) Rotér --> Roter Skalér --> Skaler (Kor får folk det frå at det skal vera aksentar? Det skal *aldri* vera aksentar i imperativ på norsk, verken på bokmål eller på nynorsk: http://www.sprakrad.no/Raad/Spoersmaal_og_svar/#imperativ) Malepensel --> Malarpensel Viskeler --> Viskelêr Klone --> Klon? Slør/Skjerp --> Slør/skjerp Avskygg/Etterbelys --> Avskygg/etterpålys