j
k
j a
j l
Jeg mener vi burde følge Skolelinux' retningslinjer for oversetting. http://i18n.skolelinux.no
Jeg mener vi burde følge Skolelinux' retningslinjer for oversetting.
http://i18n.skolelinux.no
Jeg er enig i at vi bør prøve å oppnå en mest mulig helhetlig oversettelse av åpenkildekode generelt.
-martin
Back to the thread
Back to the list