[Hans F. Nordhaug]
Jeg kjøper at vi bør bruke bare nb (og nn), men jeg trodde faktisk at det skulle være nb_NO (og nb bare var en praktisk kortform). Jeg har sagt fra til utviklerne av wxWidgets så da blir det en mindre "feil" oppføring på http://www.debian.org/international/l10n/po/nb_NO. Burde det skrives noe om n[b,n] VS n[b,n]_NO på http://i18n.skolelinux.no/?
Det er to forskjellige ting her. Det ene er språkkoden som brukes til .po-filene. Det andre er locale-koden som brukes når en velger språk.
URL:http://i18n.skolelinux.no/localekoder.txt inneholder litt info om dette. Den bør antagelig oppdateres og gjøres mer kjent.