Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:OFACD20FE3.20DD03C0-ONC1256BFE.0057ECE9@akershus-f.kommune.n o:
Sannsynligvis "eller", slik at man har fritt valg mellom formene bokstavlig eller bokstav*e*lig.
I så fall: Kvifor brukar dei ein annan notasjon i Nynorskordboka? «~eleg [~elig] el. ~leg [~lig]»
Eg sender ein e-post til Språkrådet med spørsmål om dette.