At 11.11.2001 15:11, Karl Ove Hufthammer wrote:
2001-11-10 20:03:45, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
Menyvalget 'Innstillinger->Full skjerm' burde kanskje hete '->Fullskjerm'.
Ja.
Fikset det nå, kom over disse litt tvilsomme og: == You have open sessions (besides the current one).\n blir til: Du har åpne sesjoner (bortsett fra denne).\n
Ville ikke "i tillegg til denne" vært mer beskrivende enn "bortsett fra denne"?
== Use the right mouse button to bring back the menu Bruk høyre musknapp for å få tilbake menyen
Ville ikke "Bruk høyre musknapp for å få menyen tilbake" være bedre norsk?
== Har heller ikke vært kar om å finne ut om hva som er mest korrekt av musknapp og musEknapp...