On Wed, Nov 07, 2001 at 06:31:18PM +0100, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Onsdag 7. november 2001 17:06 skreiv Vidar Løkken:
Yanko Kaneti -> ïýúþ ÚðýõÃâø (sannsynlegvis)
har ikkje unicode i teiknsettet
Det er ikkje berre han... Eg har pine med ISO 8859-x teiknsett. Og det ser stygt ut...
Dei to første (den frå Herman og svaret frå Roy-Magne) vistest fint hos meg (KMail), og hadde følgjande i meldingshovudet:
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Svaret frå Jon Grepstad, og seinare meldingar i tråden hadde derimot 'Charset=ISO-8859-1'.
Oppdaga at at Evolution praktiserte UTF-8, muligens fordi det var UTF-8 teikn i det opprinnelege meldinga.
Brukar mutt no, men ser ikkje at evolution gjorde noke feil her.