Andreas Landmark andreas.landmark@skolelinux.no writes:
Jeg (med flere) har disse motforestillingene mot ordet sesjon: [klipp]
Heilt einig. Slik eg ser det har vi eigentleg berre to alternativ, «session» og «økt». (Og no når eg har fått fordøyd det ei stund, er ikkje «økt» så ille.)
Kjetil T.