[Morten Hustveit]
Hva med å gjøre noe tilsvarende for head-kde-i18n-{nb,nn,se}? Det finnes de av oss som bruker de midlertidige Debian-pakkene for KDE 3.0.1, og gjerne vil se litt oppdaterte oversettelser.
Tja. Det burde ikke være vanskelig, men det bør ikke ta tid fra alt det andre vi trenger å gjøre. Jeg synes iallefall at det bør utsettes til KDE 3 kommer inn i Debian (da må vi jo gjøre det uansett. :-).
Scriptet som bygger KDE-oversettelsene ligger i skolelinux/src/cronjobs/, og bør kjøres av bruker 'builder' som all annen automatisk pakkebygging. Hvis du vil absolutt vil ha dette gjort nå, så husk på å koordinere det med Gaute.