Måndag 22. april 2002 12:49 skreiv Gustav Foseid:
Karl Ove Hufthammer:
Ja, eg ser det no. Det heiter 'Snøgglesar' på nynorsk her i KDE 2.2.2-2. Er ikkje det greitt nok då?
Jeg synes "leser" høres mer ut som et program som viser filer,
Ut frå samanhengen blir det ikkje noko forvirring. Og eg synest ærlig talt ikkje det er so nøye at ordet er «logisk» -- dei færraste ord innan moderne brukargrensesnitt er det.